De dag naar Guersney

3 augustus 2019 - Guernsey, Kanaaleilanden, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen konden we lekker rustig aan doen. De ferry vaart pas om 13:30 uur weg, maar we moeten ons tussen 11:00 en 12:00 uur melden bij de gate. Het is vanaf het hotel zo’n uurtje rijden. We rijden rond 10 uur weg bij het hotel.

Om 11:00 uur melden wij ons bij de gate en kunnen al snel verder. Om 12:00 uur worden we klaargezet voor de boot. En rond half één kunnen we ook aan boord. Zoals altijd is het een grote Tetris puzzel om de auto’s aan boord te krijgen.

Zoals op de foto’s te zien is zit je net als in een vliegtuig gewoon in stoelen in een rij. De boot is een catamaran boot en gaat met een lekkere snelheid over het water. Het wordt een vaartocht van zo’n 3,5 uur dus we zijn wel even onderweg.

Rond 17 uur zijn we op Guernsey aangekomen en met 10 minuten bij het hotel. Hier de spullen uit de auto en de auto aan de laadpaal die ze hier hebben. Ik spring even heerlijk in het zwembad en daarna doen we een drankje voor we gaan eten.

1. Adrie en Leny:
    3 augustus 2019
    Het is erg leuk om jullie zo te volgen. Mooie foto's heel veel gezien al. Geniet nog maar lekker gr.
  2. Pa en ma:
    4 augustus 2019
    Ziet er weer goed uit en idd we zijn benieuwd wat er nog meer gaat komen Groetjes van ons.