Een ochtend Salisbury en een middag naar Bath

31 juli 2019 - Salisbury, Verenigd Koninkrijk

Na de reisdag van gisteren vandaag een beetje rustig aan. Eerst maar naar Salisbury centrum. We bezoeken het War Museum wat een beeld geeft van de oorlogen waaraan Engeland heeft meegewerkt. En dus ook de 2e wereldoorlog. Blijft altijd wel apart om hun kant te zien.

Na een rondje gelopen te hebben in het centrum besluiten we de trein te pakken naar Bath. Dit is een rit van bijna een uur. In Bath zijn we eerder geweest maar blijft een aanrader. We gaan lekker langs de geëigende gebouwen, Roman Baths, Circus en Royal Cresent en lopen lekker door de stad.

Einde van de middag nemen we de trein weer terug naar Salisbury. Via een leuke wandelpad lopen we naar het hotel. Hier even opfrissen en dan een hapje eten. Uiteindelijk belanden we in The Bell and Crown en eten hier een heerlijke Engelse maaltijd. We gaan na het eten weer richting hotel, want op tijd naar bed, morgen weer vroeg op.

Morgenochtend om 9 uur nemen we de ferry van Portsmouth naar Isle of Wight. Niet gepland, maar vandaag besloten daar heen te gaan. Meer daarover morgen.

1. Petra:
    1 augustus 2019
    Leuk weer die verhalen. Goede reis!
  2. Annemieke:
    1 augustus 2019
    Bath is prachtig, ben ik ook geweest. Ik was vaak in Engeland op tuinenreis. Ook omgeving van bath. Goede reis morgen